Wedding cupcakes

maandag 23 mei 2011

De titel zegt het al, wedding cupcakes! Door een klasgenoot ben ik gevraagd om voor vrienden van haar, die gaan trouwen, de wedding cupcakes te maken. Hartstikke leuk om te doen, maar ook zeker een eer!

Om ze wat voorbeelden te geven, ben ik vanmiddag even snel aan de slag gegaan met de spulletjes die ik nog in huis had. Helaas geen zwarte fondant om naast de bruid, ook een bruidegom te maken. Want die had ik namelijk ook erg graag gemaakt!
Deze voorbeeldjes hebben er geen cupcake onder, maar het gaat nu ook even om de bovenkantjes.

De onderste twee roosjes hebben een andere kleur, de een is fel rood, de ander neigt iets meer naar donker roze. Al is dit op de foto niet heel goed te zien. Zelf is dit mijn favoriete kleur roosje! 

De pareltjes die ik in huis hadden (op het ruitjes patroontje) waren erg klein, met een slag groter komen die wat beter tot hun recht. Maar dat zijn dingen voor later!

Voor de uiteindelijke cupcakes, klik hier

This entry was posted on maandag 23 mei 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Laat een reactie achter

@handmadehelen. Mogelijk gemaakt door Blogger.